a4 tfsi

Silnik Volkswagen 2.0TFSI o mocy 211KM z rodziny EA888 wszedł do produkcji w 2007 roku. Jest to druga generacja tej jednostki. Konstrukcja silnika została poddana modyfikacjom w celu uniknięcia poważnych usterek, które trapiły wersje EA113. Niestety producent nie wyeliminował wszystkich bolączek poprzednika. Najpoważniejszym mankamentem był wyciągający się łańcuch rozrządu, który zastąpił wcześniejszy pasek.

Należy zatem po ok. 80-100tys. skontrolować łańcuch i w przypadku jakichkolwiek podejrzeń zlecić jego wymianę. Z plusów silnik chwalony jest za dobre osiągi, wysoką kulturę pracy, bardzo dobra dynamikę oraz niski poziom spalania.

W MM Tuning pracowaliśmy przy Audi A4 wyposażone przez producenta właśnie w silnik 2.0TFSI o seryjnych parametrach 211KM/ 350NM. Warto nadmienić, że po zwiększeniu mocy zaczął nam wypadać zapłon, ale standardowy serwis – cewki plus świece załatwił sprawę. W tych jednostkach warto to robić po max 60tys. km.

AUDI A4 2.0TFSI 211KM

🆗STOCK–>211KM / 350NM

✅POMIAR–>219KM / 328NM

🆙STAGE 1–>259KM / 406NM

a4 2.0tfsi 211km wykres

#audi#a4#20tfsi#tuningvag#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie

#hamownia#hamowniapoznan#dynoroad#pomiarmocy