W latach 1999-2003 do gamy jednostek wysokoprężnych stosowanych w Audi A6 dołączył silnik 2.5 TDI V6 180KM AKE. Do końca 2001 roku niestety nadal spotkać się można z awariami pompy wtryskowej, wycierającymi się elementami rozrządu czy też problematycznym układem recyrkulacji spalin.

Ten egzemplarz pomimo tego, że zadbany przyjechał do nas z usterką zaworu EGR i oczekiwaniem właściciela było, aby po jego naprawie, o ile kondycja auta pozwoli, dodać trochę mocy 😈😈 Należy też dodać, że w tych egzemplarzach pomimo braku usterek wynik poniżej deklarowanych przez producenta 180KM jest na porządku dziennym.

Niestety owiana złą sławą, znana też z silników BMW, pompa VP44 nie pozwala na powalające na kolana przyrosty jednak myślimy, że po naszej modyfikacji można poruszać się tym kombi o wiele bardziej dynamicznie 👍👍

AUDI A6 2.5TDI 180KM

🆗 STOCK_______________180KM / 380NM

✅ POMIAR_____________168KM / 352NM

🆙 STAGE 1_____________188KM / 393NM

#audi#a6#25TDI#pompavp44#tuningvag#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie

#hamownia#dynoroad#pomiarmocy#hamowniapoznan