bmw

BMW F10/F11 z dwulitrowym silnikiem diesla to już też klasyka gatunku jak 2.0TDI w grupie VAG. Chociaż pisaliśmy już wielokrotnie na temat bolączki tego silnika warto nadmienić jeszcze

raz.

Rozrząd, rozrząd i jeszcze raz rozrząd. Kupując z rynku wtórnego BMW z silnikiem N47 musimy zdecydowanie pamiętać o jego wymianie. Dodatkowo poza wadliwą ekologią (EGR) raczej nas już nic nie zaskoczy w tym motorze.

W MM Tuning pracowaliśmy przy wspomnianym wyżej silniku. Seryjnie do dyspozycji kierowcy 184KM/ 380NM, ale tajemnicą nie jest, że prawie każdy mierzony egzemplarz ma mniej.

Po naszym indywidualnym strojeniu białe BMW dostało zastrzyk mocy o dodatkowe 33KM/69NM.

BMW F10 520D 184KM

🆗STOCK–>184KM / 380NM

✅POMIAR–>177KM / 374NM

🆙STAGE 1–>210KM / 443NM

f10 520d 184km wykres

#bmw#f10#520d#tuningbmw#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie

#hamownia#hamowniapoznan#dynoroad#pomiarmocy