
BMW F10/F11 z dwulitrowym silnikiem diesla to już też klasyka gatunku jak 2.0TDI w grupie VAG. Chociaż pisaliśmy już wielokrotnie na temat bolączki tego silnika warto nadmienić jeszcze
raz.
Rozrząd, rozrząd i jeszcze raz rozrząd. Kupując z rynku wtórnego BMW z silnikiem N47 musimy zdecydowanie pamiętać o jego wymianie. Dodatkowo poza wadliwą ekologią (EGR) raczej nas już nic nie zaskoczy w tym motorze.
W MM Tuning pracowaliśmy przy wspomnianym wyżej silniku. Seryjnie do dyspozycji kierowcy 184KM/ 380NM, ale tajemnicą nie jest, że prawie każdy mierzony egzemplarz ma mniej.
Po naszym indywidualnym strojeniu białe BMW dostało zastrzyk mocy o dodatkowe 33KM/69NM.
BMW F10 520D 184KM
STOCK–>184KM / 380NM
POMIAR–>177KM / 374NM
STAGE 1–>210KM / 443NM

#bmw#f10#520d#tuningbmw#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie