BMW X5 zadebiutował w 1999 roku jako pierwszy samochód sportowo-użytkowy w historii marki BMW. Samochód zyskał kod fabryczny E53, klasyfikując się w segmencie SUV-ów klasy wyższej. Premiera rynkowa pierwszej generacji BMW X5 miała miejsce w 1999 roku.
Jak już można się zorientować dziś na tapecie pierwsza generacja BMW X5 z 3litrową jednostką wysokoprężną o mocy 184KM. Niektórzy mogą powiedzieć, po co program w tak leciwym aucie, ale jak zawsze powtarzamy liczy się stan na chwilę obecną, a nie przebieg z licznika.
W tym konkretnym przypadku, E53 było po kapitalnym remoncie i grzechem byłoby nie zwiększyć mocy w MM Tuning. Ponad 2 tony to sporo, jak na seryjne 184KM/410NM.
Po naszym zabiegu jeździ się zdecydowanie przyjemniej
BMW X5 3.0D 184KM
STOCK–>184KM / 410NM
POMIAR–>178KM / 398NM
STAGE 1–>219KM / 477NM
#bmw#x5#e53#tuningbmw#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie