CRV

“Silnik musi się czasami porządnie namęczyć, żeby rozpędzić samochód ważący 1,7 tony. Dzieje się tak pomimo – a może właśnie z powodu – zastosowania 9-stopniowego automatu. Wprawdzie przełączanie odbywa się delikatnie, ale biegi według nas są włączane zbyt wcześnie. Prawdopodobna przyczyna to chęć uzyskania jak najniższego zużycia paliwa.”

Wstęp pożyczony z testu dzisiejszego bohatera na łamach witryny autoswiat.pl. Doskonale obrazuje, z jakimi bolączkami mogą zmagać się nasi klienci kupując duży samochód nastawiony przede wszystkim na ekologię. Do rzeczy zatem – prezentujemy Hondę CRV 1.6i DTEC o seryjnych parametrach 160KM/350NM, która przyjechała do MM Tuning na indywidualne strojenie, które miało ożywić tego SUVa. Dodatkowe 25KM i prawie 60NM sprawiło, że ten “japończyk” o wiele lepiej zaczął sprawować się na drodze, a dzięki większej mocy skrzynia nie przeszkadza już tak jak wcześniej.

HONDA CR-V 1.6i DTEC 160KM

🆗STOCK–>160KM / 350NM

✅POMIAR–>156KM / 359NM

🆙STAGE 1–>182KM / 418NM

crv 1.6d 160KM wykres

#honda#crv#DTEC#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie#hamownia

#hamowniapoznan#dynoroad#pomiarmocy