Silnik Mercedes 1.8 R4 16V CGI 184KM to kolejna odmiana z rodziny M271 evo wyposażona we wtrysk bezpośredni oraz turbosprężarkę. Ta wersja weszła do produkcji w 2009 roku, która była rozwinięciem odmiany M271, a jej podstawową różnicą jest zastosowanie turbosprężarki zamiast kompresora. Powodem wymiany doładowania było obniżenie kosztów wytworzenia oraz uzyskania lepszych parametrów silnika. Kompresor potrzebuje dodatkowej mocy silnika i jest dużo cięższy niż klasyczna turbina.
Wstęp daje do zrozumienia, że dzisiejszy Mercedes jest doładowany, ale nie kompresorem tylko turbiną. E Klasa, bo o niej mowa, ma silnik 1.8T CGI o seryjnych parametrach 184KM/270NM. Wersja coupe, ale i tak waga dość spora więc trzeba było skorzystać z zabiegu w MM Tuning, aby dało się podróżować bardziej komfortowo.
Po zakończeniu naszej pracy moc zbliżyła się do 220KM, co zdecydowanie lepiej podpasowało właścicielowi
MERCEDES EKLASA 1.8T CGI 184KM
STOCK–>184KM / 270NM
POMIAR–>184KM / 293NM
STAGE 1–>219KM / 338NM
#mercedes#eklasa#tuningmercedesa#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie#hamownia#hamowniapoznan#dynoroad#pomiarmocy