W Insignii przez lata stosowano tylko 2-litrowy silnik Diesla w różnych wariantach mocy, od 130 do 195 KM. Najmocniejsza wersja miała podwójne doładowanie. Jako ciekawostkę warto napisać, że wspomniana jednostka to motor Fiata, znany pod nazwą 2.0 M-Jet, montowany m.in. do Bravo, Freemonta, a także w Alfach Romeo.
My mieliśmy okazję pracować z jednostką 2.0CDTI o mocy 160KM i 350NM. Jeśli silniki są zadbane i wszystkie naprawy i serwisy robimy na bieżąco to są wdzięcznym materiałem na modyfikację w MM Tuning.
W wypadku tego konkretnego egzemplarza nie było powodów do zmartwień. Dodaliśmy jednostce więcej wigoru, co sprawia, że rodzinne kombi o wiele lepiej jeździ podczas codziennego użytkowania
OPEL INSIGNIA 2.0CDTI 160KM
STOCK–>160KM / 350NM
POMIAR–>158KM / 379NM
STAGE 1–>189KM / 442NM
#opel#insignia#20cdti#rodzinnekombi#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie#hamownia#hamowniapoznan#dynoroad#pomiarmocy