Peugeot 508 I został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu w 2010 roku. Wspominany model miał zastąpić wysłużone już modele 407 i 607. Jeśli chodzi o zawieszenie to jak we francuskiej motoryzacji musi być komfortowo, czyli zawieszenie wielowahaczowe.
Serce, bo to nas najbardziej interesuje, to 2.0HDI o mocy 163KM i momencie obrotowym 340NM. Należy tutaj zaznaczyć, że ta jednostka uchodzi za w miarę niezawodną. Zawodny często okazuje się zawór EGR, ale z nim też sobie radzimy bez problemu
Po sprawdzeniu kondycji auta można było poddać je modyfikacji, którą zniosło bardzo dobrze i kolejny właściciel zadowolony odjechał do domu
PEUGEOT 508 2.0HDI 163KM
STOCK–>163KM / 340NM
POMIAR–>158KM / 363NM
STAGE 1–>191KM / 414NM
#citroen#20hdi#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie#hamownia#hamowniapoznan