Bus z dwulitrowym dieslem i automatyczną skrzynią biegów to samochód niezwykle praktyczny, wygodny i oszczędny. Dobrze nadaje się do codziennej pracy, a długie trasy to dla niego żaden problem. Spalanie potrafi być bardzo małe, nawet na auto ważące ponad 2t.
Każdy producent tak określi swojego busa, bo jak dobrze wiemy ten segment dysponuje sporą ofertą i gamą silników. My mieliśmy okazję stroić Renault Trafic z silnikiem 2.0DCI o seryjnych parametrach 170KM&380NM. Wersja osobowa więc cięższa niż te z przestrzenią załadunkową. Zlecenie dla MM Tuning było dodać przede wszystkim momentu obrotowego. Efekty uzyskaliśmy w pełni satysfakcjonujące zarówno dla nas jak i dla klienta
RENAULT TRAFIC 2.0DCI 170KM
STOCK–>170KM / 380NM
POMIAR–>168KM / 402NM
STAGE 1–>196KM / 486NM
#renault#trafic#20dci#szybkibus#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie