Silnik 1.8 TSI wprowadzono do oferty w samochodach grupy Volkswagen w 2007 roku. Niestety jak się okazało, nie miał on wiele wspólnego zarówno konstrukcyjnie, jak i pod względem trwałości z pancerną jednostką 1.8 Turbo oferowaną od początku lat 90.

Zarówno pierwsza jak i druga generacja silników TSI były obarczone wadami konstrukcyjnymi. W trzeciej generacji silnika 1.8 TSI zastosowano zmienne fazy rozrządu na dwóch wałkach. Trzecia generacja silnika 1.8 TSI ma także inny napinacz rozrządu, który wyeliminował problemy z rozciągającym się łańcuchem. Jest to już silnik dopracowany i bezawaryjny. Można go z powodzeniem polecić 👍👍

To właśnie Passat trzeciej generacji był naszym gościem na zastrzyk mocy 😎😎

VW PASSAT B8 1.8TSI 180KM

🆗 STOCK_______________180KM / 250NM

✅ POMIAR_____________169KM / 259NM

🆙 STAGE 1_____________207KM / 361NM

#vw#passat#18TSI#wiecejmocy#vag#indywidualnestrojenie#chiptuning

#chiptuningpoznan#pomiarmocy#dynoroad#hamownia#hamowniapoznan