Silnik 2.7TDI wszedł do produkcji w 2006r. i był stosowany w autach koncernu Audi. W zależności od modelu posiadał 180 lub 190KM. Z pozostałych istotnych informacji należy nadmienić, że turbosprężarka ma zmienną geometrię, a rozrząd oparty jest na łańcuchu.
Prezentowany dziś egzemplarz A6 2.7TDI to słabsza jednostka z wyżej opisanych, czyli 180KM. Niestety bywa często tak, że podczas pomiarów te modele nie trzymały seryjnej mocy. Nie jest to problem, jak diagnostyka nie wykaże nic niepokojącego. W tym przypadku tak było i mogliśmy przystąpić do działania
AUDI A6 2.7TDI 180KM
STOCK–>180KM / 380NM
POMIAR–>171KM / 383NM
STAGE 1–>217KM / 473NM
#audi#a6#szybkiekombi#tuningvag#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie#hamownia