BMW z silnikiem N47 to w naszych oczach dobra jednostka z jednym małym “ale”. Ta jedna uwaga to wadliwy łańcuch rozrządu, który potrafił się zrywać w najmniej oczekiwanym momencie. Największa liczba awarii ma miejsce w silnikach z lat 2007 ‒ 2009. Wadliwy jest łańcuch, napinacz oraz koła zębate. Mechanicy twierdzą, że zakładając części zamienne dobrej jakości można uporać się z problemem, ale nie dają gwarancji, że usterka nie powróci. Wszystko zależy od późniejszego sposobu eksploatacji auta i kultury jego serwisowania.
Pamiętamy – kupujesz N47 wymień rozrząd i dobrze serwisuj swój wóz.
Pod maską 2litrowa jednostka wysokoprężna generująca 184KM. Delikatny niedobór mocy nie dziwi nikogo, kto przerobił kilka lub kilkanaście sztuk N47.
W MM Tuning dołożyliśmy standardowy pakiet mocy i kolejny zadowolony klient opuścił progi naszego warsztatu
BMW F11 520D 184KM
STOCK–>184KM / 380NM
POMIAR–>177KM / 374NM
STAGE 1–> 216KM / 450NM
#bmw #f11 #520D #n47 #tuningbmw #chiptuning #chiptuningpoznan #wiecejmocy #indywidualnestrojenie #hamownia #hamowniapoznan #dynoroad #pomiarmocy