Ostatnia odsłona kultowego modelu VW została pierwszy raz pokazana fanom motoryzacji w 2014r. Pięć lat później zaprezentowano wersję po liftingu, w ramach którego przemodelowano przedni zderzak, wypełnienie tylnych lamp, a także kokpit i koło kierownicy. Kolejna generacja oznaczona jako B9, ma podobno zadebiutować w 2024r.
Jak pewnie wielu z Was zdążyło się domyśleć dzisiejszym bohaterem jest Passat B8 z silnikiem wysokoprężnym, czyli znane i lubiane 2.0TDI Pisaliśmy już kilka razy, że te jednostki są bardzo podatne na zwiększenie mocy, co potwierdza się w ilości naszych prac z tymi silnikami.
Tym razem nie było inaczej i właściciel Passata chciał zwiększyć seryjne parametry, które w tym konkretnym egzemplarzu wynoszą 190KM/400NM.
Prezentowany wynik jest książkowym przykładem, na poparcie tezy o wdzięczności tych samochodów, a przede wszystkim silników na chiptuning w MM Tuning
VW PASSAT B8 2.0TDI 190KM
STOCK–>190KM / 400NM
POMIAR–>189KM / 414NM
STAGE 1–>222KM / 490NM
#vw#passat#20TDI#b8#tuningvag#chiptuning#chiptuningpoznan#wiecejmocy#indywidualnestrojenie#hamownia